החלפות והחזרות מוצרים
מעוניינת להחליף או להחזיר פריט? אין בעיה, אנחנו פה בשבילך
איך מתחילים?
שלחי לנו וואטסאפ למספר 050-6895518 בו צייני: שם מלא ומספר הזמנה או צילום מסך של ההזמנה. וכמובן אם את מעוניינת בהחלפה או בהחזרה.חשוב מאוד! לא ניתן להחליף או להחזיר מוצרים שאינם באריזתם המקורית (המשחק סגור ללא שימוש במעטפת הפצפצים) או מוצרים מקטגוריית סוג ב'.
החלפה:
במידה ואת מעוניינת בפריט אחר, אנא צייני את שם הפריט הפריט החדש יישלח אלייך עם קבלת הפריט המקורי חזרה לסטודיו.
ניתן לעדכן על החלפה עד 14 ימי עסקים, ממועד קבלת החבילה. לא ניתן להחליף מוצרים שנפתחו או שאינם באריזתם המקורית.
החזרה:
זיכוי כספי יתאפשר עד 30 ימי עסקים ממועד קבלת החבילה.
זיכוי כספי יתאפשר עבור אמצעי התשלום עימו בוצעה הרכישה המקורית ויוחזר לחשבונך עד 7 ימי עסקים ממועד קבלת הפריט המוחזר לסטודיו.
פריטים אשר נרכשו בסייל – עד 7 ימים.
איך מחזירים אלינו את החבילה?
לאחר אישור בקשת ההחזרה, שליח מטעמנו יגיע לאסוף את החבילה.יש להקפיד שהפריט המוחזר יהיה ארוז באריזתו המקורית, עם תווית המותג וללא שנעשה בו כל שימוש.
החזרה: משלוח בכיוון אחד בעלות 30 ש"ח.
החלפה: משלוח הלוך ושוב בעלות 40 ש"ח.
וואטסאפ שירות לקוחות: 050-6895518
זמינים עבורך בימים א’-ה’ בין השעות 10:00-15:00.
ניתן ליצור קשר בכל שעה – אנחנו משתדלים לחזור הכי מהר שאפשר ועד שני ימי עסקים.